سایت و اپلیکیشن امداد الکتریک برای تسهیل در ارائه خدمات ، طراحی گردیده است. این شرایط بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین کاربر و شرکت حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات امداد الکتریک، این شروط را بهدقت مطالعه فرمایید. ثبت نام و استفاده از امداد الکتریک، بهمنزلهی قبول تمامی شرایط و مقررات ذیل است. شرکت ممکن است شرایط استفاده از خدمات نرمافزارهای امداد الکتریک را در طول زمان تغییر دهد. این تغییرات از طریق وب سایت امداد الکتریک در اختیار تمامی کاربران قرار داده خواهد شد؛ صرف ادامهی استفادهی کاربر از خدمات امداد الکتریک، اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول آن تلقی میگردد.
۱. تعاریف و اصطلاحات ۱.۱. شرکت: امداد الکتریک، ارائه دهنده پلتفرم امداد الکتریک. ۱.۲. امداد الکتریک: سرویس ارائه شده توسط امداد الکتریک و همچنین مجموعه نرم افزارهای امداد الکتریک، شامل اپلیکیشن امداد الکتریک ، متخصصین امداد الکتریک و وب سایت امداد الکتریک. خدمات امداد الکتریک شامل سهولت در سفارش گذاری، پیشنهاد متخصصین کارآزموده و ایجاد امکان مقایسه میان متخصصین خواهد بود. ۱.۳. مشتری: افرادی که در مجموعه امداد الکتریک درخواست خدمات میکنند. ۱.۴. متخصص: افرادی که در مجموعه امداد الکتریک برای انجام خدمات اعلام آمادگی میکنند و پس از عقد قرارداد با شرکت، به طور رسمی با امداد الکتریک همکاری می نمایند. ۱.۵. کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعه امداد الکتریک ثبت نام کرده و از بستر خدمات نرم افزاری امداد الکتریک استفاده میکنند. این اشخاص شامل مشتریان و متخصصین هستند. ۱.۶. سفارش: هر گونه خدمتی که توسط متخصصین امداد الکتریک به مشتریان ارائه میشود. ۱.۷. حساب کاربری: حسابی که پس از ثبت نام برای کاربر ایجاد میشود. شامل صفحه شخصی و سابقه فعالیت کاربر و موارد مرتبط با امور مالی کاربران با امداد الکتریک. ۱.۸. اطلاعات کاربر: اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار امداد الکتریک قرار داده میشود؛ اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد میشود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات امداد الکتریک در اختیار شرکت قرار داده میشود. ۲. مسئولیت امداد الکتریک ۲.۱. امداد الکتریک تلاش میکند تا همواره با به روز رسانی نرم افزارها متناسب با نیاز کاربران، کیفیت و تنوع خدمات را ارتقا بخشد. ۲.۲. امداد الکتریک متعهد میگردد با استفاده از نظارت های مستمر، همواره نسبت به ارائه سرویس های با کیفیت در زمان درخواستی مشریان کوشا باشد. ۲.۳. ممکن است بر روی بعضی از دستگاه ها یا شبکه های ارتباطی، پلتفرم امداد الکتریک به خوبی اجرا نشود، امداد الکتریک ضمن تلاش برای رفع ایرادات احتمالی، تضمینی نسبت به اجرا شدن در همه دستگاه ها و همه شبکه های ارتباطی نخواهد داد. ۲.۴. در بعضی مواقع در راستای ارائه خدمات ممکن است به دلیل اتفاقات غیرمترقبه ، از جمله شرایط اضطراری و فورس ماژور، قطع سراسری شبکههای ارتباطی، قطع برق، بسته شدن مسیر و …. در ارائه خدمات اخلال ایجادشده و یا سفارشات ثبت شده لغو گردد. در این حالت تمام تلاش امداد الکتریک به جایگزینی متخصص مربوطه با متخصصهای مشابه خواهد بود. در غیر این صورت هزینههای پرداختی توسط مشتری تمام و کمال عودت خواهد شد. ۲.۵. تمامی اطلاعات کاربران محرمانه تلقی شده و امداد الکتریک حراست از آن را به عهده میگیرد. دسترسی به اطلاعات کابران ، -به جز در مواردی که دستور مقام صالح وجود داشته باشد- برای سایرین ممنوع است. ۲.۶. همکاران ما در مرکز پشتیبانی کاربران، همواره پاسخگوی مشتریان و متخصصین در قبال ابهامات و سؤالات ایشان در خصوص خدمات امداد الکتریک خواهند بود. ۲.۷. امداد الکتریک متعهد میگردد به مشکلات احتمالی اعلامشده توسط کاربران در خصوص سفارشات و پرداختها در اسرع وقت رسیدگی نموده و سعی بر رفع مشکلات مذکور نماید. بدیهی است اعلام مشکلات مذکور تنها توسط کاربر و با همان نام کاربری که سفارش صورت گرفته است، ممکن خواهد بود. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد استرداد با احراز هویت کاربر و تطابق آن با شماره حساب و یا کارت واریزی صورت خواهد پذیرفت. شرایط استرداد وجه در ادامه توضیح داده خواهد شد. ۲.۸. امداد الکتریک حق عدم سرویسدهی به کاربران را برای خود محفوظ میدارد. همچنین امداد الکتریک در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر میتواند منافع شرکت یا سایر کاربران را به مخاطره اندازد، حق حذف دسترسی کاربر مذکور را دارد. ۳. مسئولیت کاربران ۳.۱. کلیه کاربران باید دارای اهلیت بوده و لذا داشتن حداقل ۱۸ سال، برای استفاده از خدمات امداد الکتریک شرط است. ۳.۲. کاربر میپذیرد اطلاعات درخواست شده را به طور صحیح و دقیق ارئه نماید و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات در اسرع وقت نسبت به بهروزرسانی آنها اقدام نماید. مسئولیت هر گونه عدم تطابق اطلاعات مندرج با واقعیت و کلیه عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر خواهد بود. ۳.۳. مسئولیت تمامی فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری انجام میشود بهعهدهٔ صاحب حساب کاربری است، در نتیجه کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. به علاوه کاربر متعهد است در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، نهایت تلاش را داشته باشد. ۳.۴. کاربر میپذیرد همۀ داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیامهای ارسال شده غیر قابل قبول است. ۳.۵. امداد الکتریک مجاز است در صورت صلاحدید پیش از استفاده کاربر از خدمات قابل ارائه، برای اطمینان از صحت اطلاعات، کاربران را احراز هویت نماید. ۳.۶. کاربر میپذیرد که از پلتفرم امداد الکتریک برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. ۳.۷. کاربر حق ندارد اشیاء غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست همراه داشته باشد. ۳.۸. مشتری متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و وجود هر گونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبلا به متخصص اعلام کند در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت متخصص به محل درخواست، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفارش بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ مشتری است. ۳.۹. کاربر متعهد میشود هیچگاه از پلتفرم امداد الکتریک به صورتی که به شرکت یا شرکای آن صدمهای وارد کند استفاده نکند. ۳.۱۰. کاربر میپذیرد که امداد الکتریک ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر میتواند درخواست کند که ارتباط از سمت شرکت متوقف شود، اما میپذیرد که با انصراف از دریافت این پیامها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود. ۳.۱۱. امداد الکتریک ممکن است کدهایی به منظور هدیه یا تخفیف به کاربر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر برگردانده شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در امداد الکتریک اضافه میشود. کاربر میپذیرد که اجازۀ انتقال یا فروش کد ها را به افراد دیگر ندارد. همچنین کاربر مجاز نیست این کدها را به صورت عمومی منتشر کند. (حتی اگر امداد الکتریک در فضاهای عمومی این کد ها را منتشر کرده باشد) مگر اینکه امداد الکتریک رسماَ این اجازه را به آنها داده باشد. ۳.۱۲. کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به آنها داده میشود ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که امداد الکتریک برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربران دریافت نمیکند، این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است میتواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل کند. ۳.۱۳. کاربر میپذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد، فقط برای استفاده از خدمات در پلتفرم امداد الکتریک قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد. ۳.۱۴. مسئولیت تامین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از خدمات امداد الکتریک به عهدۀ کاربر است ۳.۱۵. کاربر متعهد میشود پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از خدمات امداد الکتریک، از سایرین کسب کرده است هیچگونه استفادهای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات مشتریان یا متخصصین در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز ممنوع است. همچنین کاربر متعهد میشود در طول انجام خدمت، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که امداد الکتریک از مشتری یا متخصص ارائه میکند، استفاده کند. استفادۀ کاربر از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. ۳.۱۶. کاربر میپذیرد که از بستری که امداد الکتریک جهت انجام سفارشات محیا کرده است، جهت تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود استفاده نکند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند. ۳.۱۷. کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از خدمات امداد الکتریک و همچنین طول مدت انجام سفارش میباشد. ۳.۱۸. مشتری می پذیرد که در حین انجام سفار ش اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت رها نکند و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد. ۳.۱۹. متخصص می پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای منزل مشتری نهایت تلاش خود را بکند و در صورت هرگونه آسیب باید خود جوابگوی ایشان باشد. ۳.۲۰. مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و امداد الکتریک هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت. همچنین امداد الکتریک میتواند ضمن غیر فعال کردن متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی بعمل آورد. ۳.۲۱. هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار امداد الکتریک شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی شده و شرکت حق غیر فعال نمودن کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت. ۳.۲۲. متخصصین متعهد میشوند تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط امداد الکتریک تهیه و در اختیار او گذاشته شده است (کارت شناسایی و علامات مشخصه) و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه مشتریان و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ شخص کاربر بوده و در صورت لزوم امداد الکتریک به قطع سرویس با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده خواهد بود. ۳.۲۳. درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان) توسط متخصصین ممنوع است و مشتری حق درخواست و انجام خدمت در این شرایط را نخواهد داشت، در صورت عدم رعایت، همۀ مسئولیتهای ناشی از این تخلف برعهدۀ اقدام کنندگان آن است. ۴. شرایط استفاده از خدمات امداد الکتریک ۴.۱. امداد الکتریک یک پلتفرم معرفی متخصصین باتجربه و کارآزموده به مشتریان می باشد؛ به این صورت که سفارشات مشتریان را به متخصصین مربوطه نمایش داده و متخصص اختیار رد یا قبول سفارش را دارد. در نهایت مشتری پس از بررسی متخصصین، میتواند از میان آنها شخصی را انتخاب نموده و یا درخواست خود را لغو نماید. ۴.۲. امداد الکتریک مسئولیتی در قبال سفارشات مشتریان نداشته و لذا اکیدا توصیه میشود مشتریان قبل از شروع به کار نسبت به عقد قرارداد با متخصص معرفی شده اقدام نمایند. ۴.۳. امداد الکتریک تمام تلاش خود را در جهت رضایت کاربران، میانجری گری و رفع اختلافات احتمالی ایجاد شده میان مشتری و متخصص به کار میگیرد، لیکن کاربران میپذیرند که امداد الکتریک به عنوان یک پلتفرم معرفی متخصصین عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می نماید. و لذا مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند. ۵. انجام سفارشات ۵.۱. جهت دریافت خدمات امداد الکتریک ثبت نام و تکمیل حساب کاربری الزامی است. با توجه به ماهیت خدمات امداد الکتریک، کاربر میپذیرد که اطلاعات لازم از جمله آدرس و شماره تماس معتبر و سایر اطلاعاتی که برای تکمیل ارائه خدمات ضروری است در اختیار طرف دوم سفارش قرار خواهد گرفت. ۵.۲. هر سفارش برای متخصصین مربوطه به نمایش خواهد آمد و مشتری میبایست از میان متخصصین داوطلب، فرد نهایی را انتخاب کند. مشتری میبایست به هنگام ثبت اولیه سفارش کلیه اطلاعاتی که ممکن است در تصمیم متخصص برای قبول یا رد خدمت تاثیرگذار باشد را در پلتفرم امداد الکتریک ذکر نماید. توافق شفاهی مشتری با متخصص به هیچ وجه قابل پیگیری نخواهد بود. همچنین در صورتیکه مشتری در خصوص بیان این موارد کوتاهی نماید کلیهٔ خسارات احتمالی از جمله هزینهای که متخصص برای کارشناسی متحمل خواهد شد به عهده وی خواهد بود. ۵.۳. پس از انتخاب متخصص توسط مشتری، ایشان موظف است در زمان مقرر در محل مشخص شده (نشانی که در درخواست سرویس ثبت شده است) حضور داشته باشد، در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود هزینه ایاب و ذهاب متخصص به اضافه دویست هزار ریال تا دو میلیون ریال جریمه را از اعتبار وی کسر یا از نامبرده وصول نماید. ۵.۴. در صورت لغو دیرهنگام سفارش (نیم ساعت قبل از زمان درخواستی) امداد الکتریک مجاز است خسارات مربوط به هزینهی فرصت از دست رفته را در حد متعارف و در حمایت از متخصص از مشتری اخذ نماید. ۵.۵. ثبت نظر ات مشتریان در خصوص خدمات ارائهشده و متخصصین امکانپذیر است. لیکن باید در نظر داشت که نظرات مذکور باید تنها در قالب نقد و بررسی همان متخصص و یا سرویس ارائهشده توسط وی باشد. در این باب رعایت کامل ادب و نزاکت، شئونات اسلامی و عرف جامعه الزامی است. لذا امداد الکتریک محق است ضمن حفظ محتوای اصلی، کلیهٔ نظرات غیر مرتبط را حذف نماید. بدیهی است امداد الکتریک هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در خصوص متخصصین ندارد و نمایش نظرات کاربران در به هیچ وجه به معنی تأیید درباره محتویات نظر نیست. ۵.۶. در صورتیکه کاربران در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخشهای سرویس امداد الکتریک محتوای عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایلهای مشابه منتشر کنند، مالکیت هر مطلب همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویسهای مرتبط، امداد الکتریک یا شرکت های همکار، حق انتشار آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. ۵.۷. با توجه به ماهیت خدمات، پس از گذر زمان طولانی از انجام سفارش، امکان کارشناسی و راستی آزمایی در خصوص دعاوی از بین خواهد رفت، لذا کاربران متعهد میگردد در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را حداکثر طی یک هفته تقویمی به شرکت اطلاع دهند. ۶. موارد فنی ۶.۱. هر گونه تلاش جهت استخراج سورس کد نرم افزارهای امداد الکتریک و یا کپی برداری از فرآیندهای آن ممنوع می باشد. ۶.۲. ارائه نسخه های مشابه بر روی سرورهای دیگر غیر مجاز بوده و در اینصورت امداد الکتریک حق مراجعه به مراجع ذیصلاح جهت احقاق حق را خواهد داشت. ۶.۳. کاربر مجاز نیست بر روی نرم افزار یا سایر سرویس های امداد الکتریک و همچنین فرآیند انجام سفارشات خللی وارد کند. ۶.۴. هرگونه داده کاوی بر روی سرویس های امداد الکتریک ممنوع بوده و علاوه بر غیر فعال کردن حساب کاربری افراد متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی صورت خواهد پذیرفت.
۷.پرداخت و استرداد وجه
۷.۱. کاربر امداد الکتریک میپذیرد که امکان استرداد وجهی که به امداد الکتریک یا متخصص امداد الکتریک پرداخته است، وجود ندارد.
۷.۲.کاربر میپذیرد که هزینه خدمات را امداد الکتریک تعیین میکند و کاربر موظف است، در صورت دریافت خدمات، پرداخت کند.
۷.۲. در صورتی که مغایرتی در خدمات درخواستی و انجام خدمات توسط متخصصین امداد الکتریک وجود داشته باشد، کاربر میبایست درخواست خود را از طریق مرکز تماس امداد الکتریک مطرح نماید و مستندات خود را ارائه کند. تیم کارشناسی امداد الکتریک موضوع را بررسی میکند و پس از تشخیص و صلاحدید کارشناس امداد الکتریک، اقدامات لازم صورت میگیرد.
۷.۳. کاربر میبایست تنها در صورتی که از دریافت خدمات اطمینان دارد، درخواست خود را ثبت کند. در صورتی که کاربر پس از تأیید نهایی از دریافت خدمات منصرف شود، مسئولیت هزینههای احتمالی متخصص بر عهده کاربر خواهد بود.
لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود